Hemeroteca

  • Oficina Móvil de Información al Consumidor

    09/10/2008

    El Ayuntamiento y la Diputación de Barcelona organizan de forma conjunta una visita de la oficina móvil de información al consumidor.

    La oficina atenderà, de forma gratuita y personalizada, vuestras consultas y ofrecerà información y asesoramiento sobre temas de consumo: seguros, servicios bancarios, servicios a domicilio, servicios turísticos, vivienda, suministros básicos...

    OMIC

    Lloc: Plaça de l'Església

    Organitzador: Organiza: Ajuntament de Vallromanes - Diputació de Barcelona. Àrea de Salut Pública i Consum

  • Caminada popular al Castell de Sant Miquel

    21/09/2008

    Dins de la setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que és la del 21 al 29 de setembre, la regidoria de Medi Ambient prepara una caminada popular al Castell de Sant Miquel.

    El diumenge 21 de setembre, una caminada popular al Castell de Sant Miquel, en honor al patró de la Festa Major. Tindrem un guia del Parc Serralada Litoral, que ens explicarà la vegetació, fauna i una mica la història del Castell. Oferirem un esmorzar d'entrepà de botifarra i refrescos, que ens el menjarem a l'esplanada de l'ermita del Castell.

    Lloc: Vallromanes

    Organitzador: Organitza: Ajuntament de Vallromanes. Regidoria de Medi Ambient

  • Caminata popular al Castillo de Sant Miquel

    21/09/2008

    Dentro de la semana de la Movilidad Sostenible y Segura, que es la del 21 al 29 de septiembre, la regiduría de Medio Ambiente prepara una caminata popular al Castillo de Sant Miquel.

    El domingo 21 de septiembre, una caminata popular al Castillo de Sant Miquel, en honor al patrón de la Fiesta Mayor. Tendremos un guía del Parc Serralada Litoral, que nos explicará la vegetación, fauna y una pizca la historia del Castillo. Ofreceremos un desayuno de bocadillo de butifarra y refrescos, que nos el comeremos en la explanada de la ermita del Castillo.

    Lloc: Vallromanes

    Organitzador: Organiza: Ajuntament de Vallromanes. Regiduría de Medio Ambiente

  • Transport públic gratis

    25/09/2008

    Dins de la setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que és la del 21 al 29 de setembre, la regidoria de Medi Ambient ofereix transport públic gratis.

    El dijous 25 de setembre, com anys anteriors, per afavorir el Transport Públic, penjarem un cartell de Gratis als autobusos i tots els veïns de Vallromanes que aquest dia es desplacin amb autobús a Vilanova, Granollers, Alella o Barcelona, podran aprofitar-se d'aquesta campanya.

    Lloc: Vallromanes

    Organitzador: Organitza: Ajuntament de Vallromanes. Regidoria de Medi Ambient

  • Transporte público gratis

    25/09/2008

    Dentro de la semana de la Movilidad Sostenible y Segura, que es la del 21 al 29 de septiembre, la regiduría de Medio Ambiente ofrece transporte público gratis.

    El jueves 25 de septiembre, como años anteriores, para favorecer el Transporte Público, colgaremos un cartel de Gratis a los autobuses y todos los vecinos de Vallromanes que este día se desplacen con autobús en Vilanova, Granollers, Alella o Barcelona, podrán aprovecharse de esta campaña.

    Lloc: Vallromanes

    Organitzador: Organiza: Ajuntament de Vallromanes. Regiduría de Medio Ambiente

  • Recital de tardor

    04/10/2008

    Recital a càrrec del nou grup poètic de Vallromanes: Homenatge a M. Jacint Verdaguer.

    Lloc: Casal de Vallromanes

    Organitzador:

  • Recital de otoño

    04/10/2008

    Recital a cargo del nuevo grupo poético de Vallromanes: Homenaje a M. Jacint Verdaguer

    Lloc: Casal de Vallromanes

    Organitzador:

  • XIV Concurs de pintura a l'aire lliure de Vallromanes

    19/10/2008

    Hi haurà esmorzar pels artistes i a les 13:30h exposició de les obres, concert Correllengua a la Plaça del Casal i lliurament dels premis!

    Lloc: Casal de Vallromanes

    Organitzador: Organitza: Regidoria de Cultura

  • XIV Concurso de pintura al aire libre de Vallromanes

    19/10/2008

    Habrá desayuno por los artistas y a las 13:30h exposición de las obras, concierto Correllengua a la Plaza del Casal y entrega de los premios!

    Lloc: Casal de Vallromanes

    Organitzador: Organiza: Regiduría de Cultura

  • Correllengua 2008

    19/10/2008

    Lectura del manifest a càrrec de la Coral de Vallromanes i concert a càrrec de Micu i Picu.

    Miquel Rodergas "Micu", guitarrista i cantant de Meztuca, ofereix un repertori de rumba catalana que combina cançons pròpies amb hits de grans mestres del gènere català.

    Lloc: Plaça del Casal

    Organitzador: Organitza: Ajuntament de Vallromanes

  • Correllengua 2008

    19/10/2008

    Lectura del manifiesto a cargo de la Coral de Vallromanes y concierto a cargo de Micu i Pico.

    Miquel Rodergas "Micu", guitarrista i cantante de Meztuca, ofrece el repertorio de rumba catalana que combina canciones propias con hits de grandes maestros del género catalán.

    Lloc: Plaza del Casal

    Organitzador: Organiza: Ajuntament de Vallromanes

  • Donació de sang a Vallromanes

    14/10/2008

    Saps que si tens més de 18 anys i peses més de 50 quilos ja pots donar Sang? Donar sang és un acte solidari i a l'hora un acte d'amor envers el pròxim. El Banc de Sang i Teixits de Catalunya et necessita. Fes de Vallromanes un poble solidari.

    Dóna sang.
    T'esperem el proper dia 14 d'octubre de 2008
    De 17.30h a 21.00h
    Al Casal de Vallromanes



    PREGUNTES FREQÜENTS ENFRONT A LA DONACIÓ

    Quan es pot començar a donar sang?
    Segons la legislació, es pot començar a donar sang a partir de la majoria d'edat, és a dir, a partir dels 18 anys. Cal pesar més de 50 quilograms i trobar-se en perfecte estat de salut. Podem donar sang fins als 65 anys. A partir d'aquesta edat, cada vegada que la persona vulgui donar sang serà precisa la conformitat del metge responsable de l'extracció

    Amb quina freqüència es poden fer les donacions de sang?
    Ha de mantenir-se, com a mínim, un interval de dos mesos entre donacions i, a més, és recomanable que les dones donin sang un màxim de 3 vegades l'any i els homes, 4.

    Ha de fer-se una dieta especial abans d'anar a donar sang?
    És recomanable no estar en dejú. Bàsicament cal menjar el que mengem normalment i, si podem, prendre una mica més de líquids. És important no prendre Aspirina ni res que contingui àcid acetilsalicílic 72 hores abans d'una donació, com a mínim, ja que interfereix en el normal funcionament de les plaquetes.

    La punxada, és dolorosa?
    La punxada tan sols es nota en el moment de canalitzar la vena. Després, si està ben feta, no fa mal.

    Quant temps es triga a fer una donació de sang?
    L'extracció la porten a terme infermeres ben preparades i eficients, amb el que s'assoleix que la donació duri entre set i deu minuts. En aquest temps es treu una bossa de sang de 450 cc, i, després de finalitzar, cal prendre's un petit refrigeri, sobretot líquids, per a ajudar a recuperar el volum sanguini. Cal anar preparat a passar entre mitja hora i tres quarts d'hora en una donació de sang.

    Es pot donar sang durant el període menstrual?
    Sí, si la donant es troba bé.

    Lloc: Casal de Vallromanes

    Organitzador: Organitza: Ajuntament de Vallromanes

Darrera actualització: 22.12.2014 | 09:44

Opcions