Vallromanes acull la presentació de ‘La Remençada’
La Torre Tavernera ha estat escenari de la presentació de la quarta edició del gran espectacle musical La Remençada, impulsat per l'Associació La Remençada i que narra la darrera batalla de la Guerra dels remences lliurada a Montornès el 1485. A l’acte de presentació, que es va celebrar aquest dimarts 9 de maig, van assistir l’alcalde, David Ricart, i la regidora de Cultura, Mariluz Muñoz.
Aquest any, per primera vegada, participen en aquesta obra veïns de Vallromanes, municipi també amb història remença. Enguany, La Remençada ha estrenat Els crits dels remences, una representació teatral en petit format amb textos de l’ideòleg i autor Xavier Bertran, i s'ha creat la partitura de la Sardana dels remences del Vallès, del compositor Xavier Baurier. A partir d’aquest any, l’espectacle també tindrà un apadrinament. La primera padrina és la cuinera Ada Parellada. L’obra es representarà el 27 de maig pels carrers de Montornès.
A l’acte de presentació, també van assistir, entre altres, els alcaldes de Montornès, José A. Montero, i dels municipis de Sant Gregori i de Sant Martí de Llémena.