Hemeroteca
SARDINADA popular A.V. CAN PALAU
15/11/2015Sardinada popular gratuïta, organitzada per l'Associació de Veïns Can Palau.
Lloc: Carrer Sant Dionís
Organitzador: Associació de Veïns de Can Palau amb la col·laboració de l'Ajuntament
FESTA HOUSE amb el Dj. SIOMA
20/11/2015A partir de les 22.30h per a majors de 13 anys i a partir de les 00h, sessió per a majors de 16 anys!
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Comissió Jove Vallromanes
8a ARROSSADA de la GENT GRAN
21/11/2015Preu socis: 10
Preu no socis: 15
Imprescindible apuntar-se al Casal de la Gent Gran abans del dimarts 17 de novembre.
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Associació de la Gent Gran Vallromanes amb la col·laboració de l'Ajuntament
PLE ordinari de l'Ajuntament
19/11/2015Podeu consultar l'ordre del dia aquí.
Lloc: Sala de Conferències del Casal
Organitzador: Ajuntament de Vallromanes
Descobrim el MEDI NATURAL de VALLROMANES. Sortida de camp
22/11/2015Contingut
El curset va dirigit a les persones que volen descobrir el medi natural de Vallromanes i el seu entorn. Saber com shan format els ecosistemes que tenim més a prop, com funcionen...Identificar ocells, mamífers, amfibis... identificar rastres... Conèixer la vegetació dels nostres boscos, de la riera, dels prats i herbassars... I tot això, combinant dues sessions teòriques i una sortida de camp...
Altres dades dinterès
El curset té una durada de 8h, teoria i pràctica, els dissabtes 7 de novembre (Medi Físic i Vegetació), 14 de novembre (Fauna i Aprofitaments del medi), de 17 a 19 de la tarda i el diumenge 22 de novembre (sortida de camp), de 9 a 13h.
Les classes es realitzaran al Casal de Vallromanes. El professorat són naturalistes experts en el medi de Vallromanes. Es facilitarà apunts del curs i certificat dassistència. Aquest curs és gratuït per als residents a Vallromanes. Les inscripcions es faran per ordre de reserva. Places limitades.
Contacte
Per més informació i inscripcions, ens podeu contactar amb lAjuntament ( 93 572 91 59) o bé adreçar un correu electrònic a la Regidoria de Medi Ambient de lAjuntament de Vallromanes: mambientvallromanes@diba.cat, indicant nom i cognoms, i telèfon mòbil.
Lloc:
Organitzador: Ajuntament de Vallromanes
Lliurament PREMIS concurs fotogràfic del PARC DE LA SERRALADA LITORAL i inauguració de l'EXPOSICIÓ
20/11/2015Acte de lliurament de premis de la darrera edició del concurs de fotografia del Parc de la Serralada Litoral. Seguidament, s'inaugurarà l'exposició de totes les fotografies que hi han concursat.
Més informació aquí.
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Consorci Parc de la Serralada Litoral amb la col·laboració de l'Ajuntament
PLE extraordinari de l'Ajuntament
24/11/2015IMPERIALES MC BARCELONA. I aniversari
29/11/2015Concert Big Mouthers, entrepans i estands
Lloc: Av. Can Galvany
Organitzador: Imperiales MC Barcelona
L'HORA DEL CONTE
25/11/2015Amb l'Olga Cercós i l'Ada Cusidó.
A partir de 2 anys. Tots els infants han d'anar acompanyats d'un adult.
Activitat gratuïta.
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Ajuntament de Vallromanes
Informació i assessorament a EMPRENEDORS
30/11/2015Gratuït. Cal demanar cita prèvia enviant un correu vallromanes@diba.cat.
Aquest servei es repeteix els dies 14 i 21 de desembre.
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Ajuntament de Vallromanes i Fundació Martí l'Humà
TARDES DE BALL a Vallromanes
06/12/2015Preu: 6 (inclou entrada, entrepà i beguda).
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Associació de la Gent Gran Vallromanes amb la col·laboració de l'Ajuntament
LA MARATÓ. Sopar + bingo + disco 80s
05/12/2015LAssociació Pro Marató de Vallromanes, amb la col·laboració de lAjuntament, organitza per al dissabte 5 de desembre un sopar de cabàs (no cal reservar taula) a les 21h al Casal de Cultura i un bingo solidari amb premis per a la línia (ampolla de cava) i el bingo (pernil).
A partir de mitjanit, els assistents gaudiran duna gran selecció musical dels anys 80 gràcies a la iniciativa i col·laboració desinteressada del DJ. Albert Pocurull.
Lloc: Casal de Cultura
Organitzador: Associació Pro Marató de Vallromanes amb la col·laboració de l'Ajuntament