S’inicia el procés de participació ciutadana per decidir un terç de les inversions per al 2019

Dilluns, 28 de gener de 2019

Aquest dilluns, dia 28 de gener, comença el procés per consultar els veïns i veïnes de Vallromanes quina inversió realitzar el 2019 sobre cinc propostes que han estat prèviament avaluades tècnicament i finalitzarà l’11 de febrer.

Per poder participar-hi, s’ha de tenir 16 o més anys i estar empadronat o empadronada a Vallromanes. Les votacions es poden fer telemàticament a través de la pàgina web  https://vallromanes.happyopinion.com, on cal registrar-se per obtenir el codi de verificació que permetrà fer efectiva la votació alhora que garantirà un sol vot per persona. El vot electrònic es pot realitzar a través de qualsevol aparell amb connexió a internet. En cas de no disposar, es pot fer a través del dispositiu ubicat a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 8 h a 14.30 h i els dijous, també a la tarda, de 16.30 h a 19 h.

Els veïns i veïnes podran escollir una d’entre les cinc opcions següents per realitzar durant el 2019 (l’import econòmic és una valoració estimada):

  • Aparcament al carrer Vista Alegre (capacitat per a 20 vehicles): 50.000 €
  • Nova passera damunt de la riera, a l’altura del Casal de Cultura (61.000 €)
  • Reforma a l’Escola bressol (paviments, climatització i cuina): 52.000 €
  • Millores al Casal de Cultura (caixa acústica, enllumenat i climatització): 49.000 €
  • Reforma de l’OAC (redistribució de la planta baixa de l’Ajuntament): 47.000 €

Una vegada finalitzat el procés de consulta, l’Ajuntament farà públic a través del web municipal l’opció més votada, que es realitzarà durant el 2019.

VOTA, OPINA, PARTICIPA

Darrera actualització: 28.01.2019 | 12:57