Ara, el bar del Casal
Al gener, el Govern va incorporar un nou membre per garantir-se la majoria absoluta. Aquesta decisió va generar nous sous i ha convertit l’actual en el govern més car de la història de Vallromanes.
Si el 2024 ens vam quedar sense servei de bar a les piscines municipals, aquest estiu del 2025 ens hem quedat sense bar al Casal, al centre neuràlgic del poble.
Una vegada més, aquest govern demostra que la gestió municipal li ve gran. Ni ampliant personal aconsegueix resoldre els problemes.
I no és només el bar del Casal: els carrers estan deixats, l’arbrat sense podar, manca de neteja, la piscina sense manteniment ni neteja els caps de setmana, instàncies sense resposta i activitats sense autorització que no es sancionen...
A més, tenim punts de contenidors com Can Rabassa que semblen abocadors municipals. Què es fa per controlar aquest increment de deixalles? Res. I sabem que provenen d’altres zones a llençar-ho aquí.
Hem superat l’equador del mandat i som a menys de dos anys de les eleccions. El 2023 vam ser el segon partit més votat. Entre 2026 i 2027 arribaran els moviments estètics de sempre.
Però no necessitem màrqueting: necessitem un govern que sàpiga gestionar, resoldre i actuar des del primer moment. Gent de Vallromanes és l’alternativa de garantia.