Una cinquantena de persones participa al debat ciutadà sobre ledifici de les Antigues Escoles

Dimarts, 8 d’abril de 2014
Mig centenar de persones va participar dissabte 5 dabril al debat ciutadà per determinar el futur ús de ledifici de les Antigues Escoles i del camp de futbol. Aquest acte forma part del procés participatiu que culminarà al setembre amb una consulta ciutadana.

La cinquantena dassistents es va distribuir en tres grups de treball: un que debatia propostes dús per a la gent gran; un segon aquelles possibilitats dús amb un aprofitament econòmic per al municipi i un tercer, possibles espais polivalents. El debat de cada grup estava conduït i moderat per un representant de la consultoria INDIC, Iniciatives i Dinàmiques Comunitàries. 

Daquesta jornada, van sortir les següents propostes: un centre de dia per a la gent gran, un espai polivalent destinat a la gent jove i gent gran, habitatges de lloguer per a la gent jove o la seu duna entitat o club esportiu. Lacord va ser unànime per destinar el camp de futbol a l'activitat esportiva. 

Daquestes propostes, es farà un estudi per avaluar la seva viabilitat. Els resultats es posaran en comú en una altra trobada veïnal amb grups polítics i comissió ciutadana el 24 dabril.

Darrera actualització: 6.02.2017 | 17:00