Tens problemes de senyal de TV?

Dimecres, 5 d'octubre de 2022 a les 13:51

Arran de les queixes rebudes sobre la recepció del senyal de televisió en alguns punts del municipi, l’Ajuntament va obrir incidència a l’empresa Cellnex, responsable del manteniment, que va realitzar una revisió de l’equipament on va descartar cap problema intern. Sí es va detectar un senyal de telefonia amb nivells de recepció que podien ocasionar interferències en el senyal de TDT d’algunes antenes particulars de televisió que no comptin amb filtres LTE (filtres que eliminen les interferències que generen les xarxes mòbils).

Donat que també s’està estenent alhora l'activació de la xarxa mòbil de nova generació i que aquesta pot ser la responsable de les interferències, recomanem en primera instància a la ciutadania a posar-se en contacte amb el programa Llega 700 (https://www.llega700.es/) a través del telèfon gratuït d’atenció 900 833 999 al ciutadà o bé per correu electrònic  a ayuda@llega700.es. En cas de no resoldre la incidència, potser caldrà contactar amb el seu proveïdor oficial d’antena per tal de realitzar una revisió de la seva instal·lació.

Arran de les queixes rebudes sobre la recepció del senyal de televisió en alguns punts del municipi, l’Ajuntament va obrir incidència a l’empresa Cellnex, responsable del manteniment, que va realitzar una revisió de l’equipament on va descartar cap problema intern. Sí es va detectar un senyal de telefonia amb nivells de recepció que podien ocasionar interferències en el senyal de TDT d’algunes antenes particulars de televisió que no comptin amb filtres LTE (filtres que eliminen les interferències que generen les xarxes mòbils).

Donat que també s’està estenent alhora l'activació de la xarxa mòbil de nova generació i que aquesta pot ser la responsable de les interferències, recomanem en primera instància a la ciutadania a posar-se en contacte amb el programa Llega 700 (https://www.llega700.es/) a través del telèfon gratuït d’atenció 900 833 999 al ciutadà o bé per correu electrònic  a ayuda@llega700.es. En cas de no resoldre la incidència, potser caldrà contactar amb el seu proveïdor oficial d’antena per tal de realitzar una revisió de la seva instal·lació.

Darrera actualització: 06.10.2022 | 16:06