S'instal·la una pantalla acústica per minimitzar el soroll dels aparells de climatització de Casal
Amb aquesta actuació sevita que el soroll produït per aquesta maquinà ria sobrepassi el nivell mà xim dimmissió acústica en lambient exterior admès per la normativa vigent.
La pantalla acústica està formada per xapa perforada en una cara interior i conté llana de roca mineral dalta densitat per atenuar el soroll. Els treballs els ha realitzat lempresa SINTEC S.L. i han tingut un cost de 6.198,84 (IVA inclòs).
El Ple de lAjuntament celebrat el 21 de març va aprovar inicialment per unanimitat lOrdenança reguladora del soroll i de les vibracions del municipi, que recull les mesures per prevenir i corregir la contaminació acústica i millorar, daquesta manera, la qualitat de vida dels veïns. Aquesta Ordenança està en fase dexposició pública i shi poden presentar al·legacions fins al 14 de maig de 2013.
NotÃcies relacionades: El Ple aprova lOrdenança reguladora del soroll