Resum dels acords de ple ordinari de 20 de novembre de 2025

Divendres, 21 de novembre de 2025

La sessió ordinària celebrada ahir dijous 20 de novembre va començar amb la lectura per part de l’alcalde, Jordi Pereda, d’una declaració institucional de suport als treballadors i treballadores municipals “arran de comentaris i manifestacions públiques que, de manera injusta i infundada, han posat en dubte la feina i el compromís d’alguns treballadors i treballadores municipals”. Amb aquesta declaració, l’equip de govern va voler remarcar que “condemna rotundament qualsevol desqualificació, atac personal o intent de desprestigiar el personal al servei públic” i que “aquestes actituds són inacceptables i contràries als valors de respecte i convivència que han de guiar la vida democràtica i institucional”. També va voler reafirmar “el seu suport total i incondicional a totes les persones que, des de la seva responsabilitat professional, fan possible cada dia el bon funcionament de l’administració municipal i la prestació dels serveis que rep la ciutadania”. Podeu llegir la declaració institucional completa aquí.  

En la part resolutiva de l’ordre del dia, es va aprovar el Pla municipal de prevenció d’incendis forestals PPI per al període 2026-2031 que va lliurar la Diputació de Barcelona a l’Ajuntament el passat mes d’octubre. Seguidament, es va aprovar per unanimitat el protocol de desconnexió digital de l’Ajuntament de Vallromanes amb el qual es vol definir les pautes i els criteris a seguir amb l’objectiu de què tot el personal de l’organització pugui desenvolupar la seva activitat amb plena seguretat i salut laboral, així com fomentar la conciliació de la vida laboral, personal i familiar. També respecte al personal funcionari i laboral, es va aprovar per unanimitat l’increment addicional del 2,5% de les seves retribucions corresponent a l'article 6.2 del Reial decret llei 4/2024, de 26 de juny.

En la mateixa sessió ordinària es va aprovar la modificació de l’Ordenança Fiscal número 26, reguladora de la Taxa per l’ocupació de terrenys d’ús públic amb mercaderies, materials de construcció, runes, etc., així com l’aprovació de l'ordenança reguladora de la prestació patrimonial (no tributari) del servei municipal de subministrament d’aigua potable.

En l’últim punt de l’ordre del dia, es va prendre coneixement de la renúncia de la regidora Sra. Gisela Gamero Casas (MxV-ERC).

Darrera actualització: 24.11.2025 | 08:05