Nou horari de l’OAC i els tràmits a un clic

Dimarts, 11 d'abril de 2023 a les 13:11

A partir d’aquesta setmana, l’horari de l’oficina d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Vallromanes serà de dilluns a divendres de 8’30h a 14’30h. Per tal de facilitar i agilitzar les gestions amb l’administració pública de manera electrònica, la pàgina web municipal incorpora millores pel que fa a la visibilitat i accessibilitat dels tràmits amb l’e-administració. Es podrà accedir per dues vies:

A la pàgina d’inici (www.vallromanes.cat) a través dels accessos directes a “Seu-electrònica” (https://vallromanes.eadministracio.cat/info.0 ) i “Tràmits i gestions” situats al destacat de “Tramitació” a la part esquerra de la pàgina d’inici.

A través del subapartat “Tràmits i gestions” (https://www.vallromanes.cat/serveis-i-tramits/tramits-i-gestions) situat al menú principal desplegable a la part superior de la pàgina d’inici. Els tràmits estan ordenats per ordre alfabètic i tenen accés directe al formulari de tramitació.

Per a qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb l'OAC a través del telèfon 93 572 91 59 o per correu electrònic a vallromanes@diba.cat. 

Darrera actualització: 11.04.2023 | 14:28