Més de 4.000 € per a La Marató

Dimarts, 19 de desembre de 2017

Vallromanes porta recaptat més de 4.000 € en les diferents activitats organitzades amb motiu de La Marató de TV3, aquest any dedicada a les malalties infeccioses. La xifra no està tancada.

La Comissió Pro Marató de Vallromanes és la impulsora d’aquesta iniciativa solidària i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament, veïns i establiments. Entitats del municipi també s’hi sumen i organitzen actes per recollir fons.

El detall de la recaptació és el següent:

  • Bingo solidari (organitzat per la Comissió Pro Marató): 741,90 €
  • Esmorzar solidari (organitzat per la Comissió Pro Marató amb la col·laboració de la Comissió de Festes): 135,56 €
  • Sorteig de paneres solidàries (organitzat per la Comissió Pro Marató):  1.420 €
  • Venda d’articles artesans (organitzat pel Casal de la Gent Gran): 508 €
  • Sorteig d’una espatlla de pernil (organitzat pel Club de Petanca Vallromanes): 250 €
  • Caminada solidària (organitzada pel grups dels ‘Trinxes’): 295 €
  • Actuació de gòspel (organitzat pel grup En Clau de Gòspel): 541 €
  • Venda de plantes de Nadal (organitzada per l’AMPA): 165 €

En l’organització d’activitats per recollir fons també ha participat el Club Agility Santa Quitèria (Vilanova del Vallès).

Sorteig de paneres

El diumenge 17 es van sortejar quatre paneres solidàries elaborades amb aportacions d’establiments de Vallromanes o vinculats al municipi. Els números guanyadors han estat:

  • 1r: 0466
  • 2n:0673
  • 3r:2375
  • 4t:1253

La panera del tercer número (2375) no ha estat recollida. El guanyador pot recollir-la a l’Ajuntament fins al 29 de desembre.

Darrera actualització: 19.12.2017 | 11:42