LAjuntament es reunirà dimecres amb Granpergas per lincrement del preu de les factures
LAjuntament mostra el seu suport als veïns i veïnes de Vallromanes i ja ha iniciat les gestions perquè puguin fer arribar les seves queixes als organismes corresponents. Dimarts 11 de febrer, lAjuntament es va reunir amb lOficina Municipal dInformació al Consumidor (OMIC), un servei que informa i orienta el consumidor sobre lexercici dels seus drets, per conèixer el conducte que han de seguir els veïns perquè les queixes prosperin.
Divendres 14 de febrer, lalcalde, David Ricart, i el regidor de Serveis i Manteniment, Cèsar Andreu, es van reunir amb representants veïnals per explicar-los que, segons les indicacions de lOMIC, els veïns han de presentar les queixes individualment, acompanyades de les factures, com a pas previ a una queixa col·lectiva.
La comissió veïnal constituïda ha començat a tramitar les queixes individuals. Els veïns i veïnes interessats a contactar amb aquesta comissió poden fer-ho a través del correu electrònic gas.vallromanes@gmail.com.