Josep Fàbrega repeteix èxit al Premi de Poesia 2011

Dissabte, 30 d’abril de 2011
117 comensals assistiren al Sopar Literari celebrat la nit de dissabte 30 d'abril al Casal on es lliurà a Josep Fàbrega Selva, per segon any consecutiu, el VII Premi Poesia de Vallromanes per la seva obra "La pell sobrera". El conegut actor Sergi Mateu, que feia poc havia interpretat una obra d'Oscar Wilde a Vallromanes, oficià de mestre de cerimònies i va llegir poesia en una vetllada plena de literatura, música en directe (Harpo Brass Band) i sorpreses. L'àpat fou servit pel restaurant Can Poal.

El jurat del certàmen estava format per Joan Andreu, Jordi Ballester, Rosa Pons i la regidora de Cultura, Mariluz Muñoz.

L'Alcaldessa, Lurdes Prims, lliurà el premi de 1000 euros al guanyador.

Josep Fàbrega i Selva va néixer a Súria el 3 de març de 1947; ha viscut a Artés, a Manresa i, d'uns anys ençà, a Calders. Des del setembre del 2007, i després de 40 anys de conviure amb alumnes, pares, companys i Administració, és un mestre jubilat.


Reportatge fotogràfic: Xavi Moya

Darrera actualització: 6.02.2017 | 16:58