Esport i cinema contra l'alzheimer
Dimarts, 5 d’abril de 2011
Diumenge 27 de març va tenir lloc al C. Esportiu de Vallromanes, la segona diada de l'Esport contra l'alzheimer. A l'acte solidari, que va reunir a nombrós públic, es van recaptar més de 1400 euros que es destinaran a la Fundació Pasqual Maragall contra l'alzheimer.
Va haver sorteig de diversos productes dels patrocinadors i competicions de futbol sala i pà del mixte. Degut a la pluja de primeres hores del matà es va suspendre la competició prevista de tennis.
PÃ del mixte:
Campions: Marga GarcÃa / LluÃs Rovira
Finalistes: Marta Ventura / Xavier Lapuerta
Futbol sala:
Campions: New Team (Montornès del Vallès)
Finalistes: Los de Siempre (Mollet del Vallès)
Per la tarda, la regidoria d'Esports també va organitzar al Casal la projecció de la multi premiada pel·lÃcula de Carles Bosch Bicicleta, cullera, poma, que explica la lluita de Pasqual Maragall contra la malaltia que se li diagnosticà a l'any 2007.
Reportatge fotogrà fic: Xavi Moya