Es reparen les reixes interceptores situades al carrer la Carena i Sant Mateu

Dilluns, 17 de juliol de 2023

Avui dilluns 17 de juliol han començat els treballs de reparació dels desperfectes al paviment perimetral de tres reixes interceptores situades al carrer la Carena i Sant Mateu, causats pel trànsit rodat, les dilatacions i els moviments de les reixes.

Les feines consisteixen en la reparació del perímetre de les reixes, realitzant el tall del paviment, la demolició del formigó existent, el compactat mecànic de la zona, i el subministrament i col·locació de nou formigó, generant una junta de dilatació amb material específic per deixar marge de dilatació i possibles moviments.

Els treballs tenen una durada prevista de 4 dies i requeriran el tall del trànsit rodat en diferents trams del carrer la Carena i Sant Mateu. Les feines s’han adjudicat a l’empresa NORD ESTE SERVICIOS INTEGRALES EDIFICACION S.L. per un import total de 3.215,16 € (IVA inclòs).

 
Darrera actualització: 17.07.2023 | 18:35