De Carnaval a Vallromanes

Dilluns, 4 de febrer de 2008
La tarda del primer dissabte de febrer va ser d'allò més animada amb la rua de Carnaval que va posar música, llum i color als carrers del centre en una nova mostra de participació entusiasta del poble de Vallromanes. Fades, pirates, princeses, herois de còmic, bruixes, indis i vaquers, pallassos, personatges de por, arquetips, animals inofensius, bestioles de fantasia, indumentàries del passat, vestits del futur, romans i guerrers, monges i capellanstota la comitiva carnavalera, desfilant amb pallassos i xanquers s'aplegà finalment a la Carpa. Berenar, ball, confetti, gresca i bon humor fins ben entrada la nit.

I més festa pagana a partir de la mitjanit. Ben menjats i ben beguts, personatges de tota mena es donaren cita per seguir la gresca i participar en un renyit concurs de disfresses amb un jurat popular que va premiar al grup "Els rústics de Vallromanes" per la seva la espectacular comparsa de romans, amb quadriga i emperador, que ja havien vist desfilar a la rua de la tarda. Els guanyadors s'endugueren un pernil i una caixa de cava.

El Manuel Navarro fou el guanyador del primer premi individual per la seva simpàtica disfressa de pagès de Vallromanes, mentre que la Paula Berrocal i la Mª Asunción Centeno, amb fantasiosos vestits de papallona i borinot, s'endugueren el premi a la millor parella. Els vencedors d'ambdós premis gaudiran d'un sopar al restaurant Mont Bell.

Aquests foren els segons classificats:

- Individual: Pallasso - Sra. Paquita Montpart.
- Parella: Venedors de Roses: David Racolons i Xavi Sells
- Grup: The Planet Carton: Meritxell Puigvert, Sònia Alba, Oscar Jurado i Ferran Castellseguer.


Carnaval
Darrera actualització: 6.02.2017 | 16:56