COMUNICAT - L'Ajuntament presenta una denúncia a la comissaria dels Mossos d'Esquadra per la usurpació d'un magatzem municipal de la zona esportiva

Dimecres, 25 d'agost de 2021 a les 17:00

L'Ajuntament ha presentat una denúncia a la comissaria dels Mossos d'Esquadra per la usurpació d'un magatzem municipal de la zona esportiva. L'Ajuntament considera molt greu que els responsables del club de bàsquet hagin fet cas omís dels diversos requeriments pel buidatge del magatzem i el retorn de la clau i, en comptes d'això, algú hagi canviat el pany i posat una cadena amb cadenat per impedir-hi l'accés.

Des del 2019 que va vèncer la vigència del conveni signat entre l'Ajuntament i el club de bàsquet, s'havia comunicat als responsables del club la necessitat de buidar el magatzem i retornar la clau per a poder utilitzar el magatzem per a altres entitats. El conveni amb el club de bàsquet no es va renovar pels incompliments de l'entitat, i per la manca de confiança després de l'intent de justificar la subvenció concedida amb factures de dubtosa procedència.

L'Ajuntament ha aixecat avui una acta administrativa, ha buidat el magatzem i ha canviat el pany de la porta.

Darrera actualització: 25.08.2021 | 16:32

Imatges