Comunicat del Govern municipal

Dijous, 6 d'agost de 2020 a les 09:54

“Lamentem que el nostre excompany de govern Jordi Alburquerque no hagi entès l’objectiu d’incorporar una persona més al nostre equip de treball. Aquest no era un altre que superar de manera inclusiva la seva deslleialtat després d'haver intentat una moció de censura contra el Govern.
Lamentem que la manera de marxar sigui disparant en totes direccions, sense escrúpols de cap mena i difamant a les persones que treballàvem amb ell fins avui.
Hem intentant de totes les maneres convence’l de la utilitat d'ampliar el govern, fent-li veure la importància de treballar i construir, per sobre de les diferències que puguin haver-hi hagut entre partits.
Lamentem que no entengui que una persona no pot imposar la seva voluntat a les altres cinc persones de govern. No tenim cap problema amb Ivall, ni amb cap altre partit, però sí amb les maneres de fer de determinades persones.
No entrarem en la dinàmica destructiva que està promovent en Jordi Alburquerque, perquè tenim massa feina, perquè no és la nostra manera de fer, i perquè pensem que la ciutadania està precisament ben farta d’aquestes picabaralles barrueres entre partits.
Tampoc deixarem que ens llencin mentides i falses acusacions, i per tant, si algú pensa que el govern ha comès il•legalitats el que ha de fer és denunciar-ho al jutjat, és per això que nosaltres posarem aquestes acusacions en mans dels nostres serveis jurídics per estudiar les possibles mesures legals que es puguin emprendre.
A partir d'ara, el Govern Municipal es reforça amb un tercer grup, ara el Govern estarà format per MxV-ERC, IVALL i JUNTS per Vallromanes, per continuar treballant per millorar el nostre poble”

Darrera actualització: 06.08.2020 | 09:53