Comunicat del Govern Municipal en relació a les denúncies de l'oposició

Dimecres, 6 de d’abril de 2022 a les 13:22

En els darrers tres anys a l'Ajuntament de Vallromanes hem rebut per part de l'Oficina Antifrau de Catalunya i del GAIP (Comissió de Garantia del Dret a l'accés a la informació pública) nombroses peticions de documentació, que responien a denúncies anònimes i que ara sabem que provenen de GDV i d'Ivall.

Pensem que l'objectiu d'aquestes denúncies és perjudicar el nom de l'Ajuntament de Vallromanes, carregar de feina al personal administratiu de l'ajuntament i intentar distreure als treballadors públics i al Govern Municipal en altres qüestions que no estan a la seva agenda.

En aquests tres anys hem rebut 13 peticions de documentació, 6 de les quals ja han estat arxivades pels dos organismes en considerar que no hi ha cap motiu ni cap indici d'irregularitat.

Destaquem que el GAIP en la resolució que arxiva la denúncia per suposada manca de resposta, diu textualment: "...de les 205 instàncies presentades a l'ajuntament per la persona reclamant (David Carrillo - GDV) només 75 instàncies poden ser sol·licituds d'informació pública, la resta no tenen res a veure amb el dret a la informació".

Fins ara de les 13 denúncies presentades per l'oposició cap d'elles ha estat resolta en contra de l'Ajuntament. 

Darrera actualització: 06.04.2022 | 13:38