Comunicat del Govern Municipal en relació a les denúncies de l'oposició

Dimecres, 6 d’abril de 2022

En els darrers tres anys a l'Ajuntament de Vallromanes hem rebut per part de l'Oficina Antifrau de Catalunya i del GAIP (Comissió de Garantia del Dret a l'accés a la informació pública) nombroses peticions de documentació, que responien a denúncies anònimes i que ara sabem que provenen de GDV i d'Ivall.

Pensem que l'objectiu d'aquestes denúncies és perjudicar el nom de l'Ajuntament de Vallromanes, carregar de feina al personal administratiu de l'ajuntament i intentar distreure als treballadors públics i al Govern Municipal en altres qüestions que no estan a la seva agenda.

En aquests tres anys hem rebut 13 peticions de documentació, 6 de les quals ja han estat arxivades pels dos organismes en considerar que no hi ha cap motiu ni cap indici d'irregularitat.

Destaquem que la GAIP en el dictamen núm. 1/2021 sol·licitat per l’Ajuntament sobre les sol·licituds d’informació massives i potencialment abusives dels electes locals, en relació a les instàncies presentades davant de l’Ajuntament, diu textualment: "... de les 205 instàncies presentades per la persona reclamant (David Carrillo - GDV) durant l’any 2020, de les quals aproximadament 75 són (o poden passar per) sol·licituds d'informació pública, mentre que la resta són sol·licituds, propostes o queixes de tota mena, que no tenen res a veure amb l’exercici del dret d’accés a la  informació pública. 

Fins ara de les 13 denúncies presentades per l'oposició cap d'elles ha estat resolta en contra de l'Ajuntament. 

Darrera actualització: 2.02.2024 | 09:28