Aquest dijous 22 de gener arrenca la Festa Major de Sant Vicenç
Les activitats començaran aquest dijous amb inflables i taller de circ, missa solemne cantada per la coral de Vallromanes i laperitiu popular.
Un dels actes destacats del programa dactivitats és el sopar de Festa Major, que se celebrarà divendres 23 de gener a la Pista coberta a partir de les 21h. Els assistents podran triar entre sopar de cabàs o bé menjar fideuà per 5 euros. LAjuntament hi posa el vi i laigua. Seguidament, a partir de les 23h, ball de Festa Major a la Pista coberta.
Els actes continuaran dissabte 24 de gener al matà amb jocs infantils, melé de petanca i tir amb arc. Un dels plats forts és la cercavila de gegants i ballada de lesbart a la plaça de lEsglésia a partir de les 12h. A la tarda, a les 17h, a la plaça del Casal hi haurà un espectacle danimació per a tota la famÃlia i a les 22h, al Casal, mostra de curtmetratges Dr. Mabuse.
Â
Tres Tombs
Diumenge 25 de gener a partir de les 10h al camp de futbol començaran els actes de celebració dels Tres Tombs amb botifarrada, passeig de ponis per a la mainada i concentració de cavalls. Linici dels Tres Tombs serà a les 13h. A la cloenda, hi haurà aperitiu per als cavallistes al camp de futbol.
Durant el matÃ, a partir de les 9h, hi haurà el mercat del vi i el formatge.
A la tarda, el Casal acollirà un dels espectacles més destacats de la programació daquest trimestre: lactuació del Mag Lari, amb dues funcions (17h i 19h). El preu de lentrada és de 5.
En el marc de la Festa Major de Sant Vicenç, com és tradicional, la Coral de Vallromanes oferirà un concert al Casal dissabte 31 de gener.