200 persones commemoren la Diada Nacional a Vallromanes
La primera ofrena floral dipositada ha estat la de lAjuntament. Seguidament, han fet les seves ofrenes MxV-ERC, CDC-Partit Demòcrata Català , IVALL, ICV, lAssemblea Nacional Catalana, lAssociació Arrel Verda, Club de Petanca Vallromanes, lAssociació de Dones La Brúixola, lAssociació En Clau de Gospel, lAssociació de la Gent Gran i lAssociació de Veïns Can Palau. Gent de Vallromanes ha excusat la no assistència a lacte.
Durant aquest acte institucional, lalcalde, David Ricart, ha fet la lectura del Manifest de la Diada (sadjunta el text Ãntegre en la part inferior).
Un any més, els vallromanins i vallromanines han pogut cantar Els Segadors amb la Coral de Vallromanes, que també ha interpretat Sortim a la mar, dAntònia Vilà s, i LEstaca, de LluÃs Llach.
Â
Concert dhavaneres
Els actes de commemoració de la Diada es van iniciar ahir, 10 de setembre, a la tarda, amb el concert dhavaneres del grup Escamarlans de Palau acompanyat del tradicional rom cremat per gentilesa del restaurant La Noguera. Lacte va anar precedit dun minut de silenci com a mostra de condol per la mort duna jove de Vallromanes en accident de trà nsit dissabte a la matinada.