Vallromanes rep documentació històrica del poble que havia estat custodiada a Montornès

Dimarts, 22 d'octubre de 2019 a les 11:40

Entre 1940 i 1980, Vallromanes i Montornès del Vallès van compatir secretariat i documentació de Vallromanes va quedar al despatx del secretari, al municipi veí.

Aquest 2019, l’arxiu municipal de Montornès ha culminat el procés de revisió del catàleg del fons municipal dels expedients anteriors a 1990. Aquestes tasques han permès detectar documentació del fons municipal de Vallromanes. En total, es tracta de 0,20 ml de documentació datada entre 1940 i 1978 i que inclou documentació interessant com l’expedient d’urbanització de la Plaça de l’Església (1967-1973) o un padró de 1950.

En els propers dies aquesta documentació serà inclosa a l’inventari-catàleg de l’arxiu municipal de Vallromanes. L'arxiu municipal de Vallromanes forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de Diputació de Barcelona des de l'any 2007 i rep el suport regular d'un arxiver itinerant.

L’acte de retorn de documentació històrica es va fer el passat 9 d’octubre. L’alcalde, David Ricart, la va rebre de mà de l’arxiver municipal de Montornès del Vallès, Nicolau Guanyabens.

Darrera actualització: 22.10.2019 | 11:50